Viimeisimmät artikkelit

Foto Bakery

BLOGI

Seuraa blogiamme ja nappaa herkullisimmat tärpit valokuvauspalveluiden hankkimiseen ja toteuttamiseen sekä yritysten kuvallisen viestinnän tehostamiseen liittyen.

Kuvatarpeiden sisällyttäminen markkinoinnin vuosikelloon

Tunnistatko (ja tunnustatko!) tilanteen, jossa some-postaus tai muu markkinoinnin julkaisu on valmiina mutta sopiva kuva- tai videomateriaali puuttuu just sillä hetkellä? Ennakoinnista ja suunnittelusta on harvemmin haittaa, ja yrityksen kuvatuotantoja kannattaakin pyrkiä ajoittamaan esimerkiksi markkinoinnin vuosikellon mukaisesti.

Digitalisaation myötä ensivaikutelma on siirtynyt verkkoon – mikä on valokuvien vaikutusvoima asiantuntijan valinnassa?

Kun yritysten, palveluntarjoajien ja asiantuntijoiden valinta ei määräydy pelkkien suositusten tai referenssien pohjalta, moni tekee valintansa kuvien perusteella. Yleisesti ottaen kuvien voima on kiistaton. Ne voivat herättää tunteita, luoda mielikuvia ja vakuuttaa meidät jostakin ilman sanoja. Tässä blogikirjoituksessa pohdimme, kuinka moni meistä valitsee palveluntarjoajan tai asiantuntijan valokuvien perusteella ja mikä asiantuntijoiden kuvissa tai henkilöstökuvissa on merkittävää.

Visualisoi viestisi ketterän kuvakumppanin avulla

Viestinnän tulee olla ennen kaikkea joustavaa ja reagoivaa, kun jaetaan tietoa ja huolehditaan avoimesta vuorovaikutuksesta niin asiakkaiden, työntekijöiden, sijoittajien, median kuin muidenkin sidosryhmien kanssa. Ei varmastikaan tule uutisena, kuinka keskeinen ja tehokas väline visuaalisuus on tämän päivän yritysviestinnässä. Ketterä kuvakumppani viestinnän tukena säästää yrityksen aikaa ja vaivaa tuottamalla kuvia viestinnän nopeastikin muuttuviin tarpeisiin ja aina kun tarvitaan kuvamateriaalia esimerkiksi tiedotteeseen, kampanjaan tai tapahtumaan. Lue tästä blogikirjoituksesta lisää visuaalisen viestinnän mahdollisuuksista yritysviestinnässä!

Henkilöstökuvat tuovat yrityksen lähemmäs asiakkaita

Yrityksen asiantuntijuutta, palveluja ja tuotteita kannattaa tuoda esiin henkilöiden kautta, eikä jäädä kasvottomaksi. Kuvat yrityksen työntekijöistä esimerkiksi nettisivuilla ja muussa viestinnässä herättävät luottamusta ja kiinnostusta katsojassa, sekä tekevät yrityksestä helpommin lähestyttävän. Tässä artikkelissa käsittelemme henkilöstökuvien tarkoitusta, mahdollisuuksia sekä käytännön järjestämistä.

Timanttiset tiimikuvat

Yritysten tiimikuvat eivät ole enää vain pakollinen osa markkinointia – vaan tilaisuus tuoda yrityksen inhimillisiä arvoja esiin.

Loistavia vinkkejä kuvapankkikuvien käyttöön ja valintaan!

Kuvapankkikuvia saattaa välillä nappailla summamutikassa yksittäisiin tarkoituksiin ilman sen suurempaa pohdintaa. Kaikella viestinnällä on kuitenkin roolinsa brändin rakentamisessa. Hyvin suunniteltu kuvapankkikuvien käyttö on oiva tilaisuus luoda ja vahvistaa brändimielikuvaa!

Tärkeät tipsit yrityksille kun suunnittelette valokuvauksen ostamista

Kun lähdette yrityksessänne suunnittelemaan valokuvauspalveluiden hankkimista, saattaa mieleen herätä monia kysymyksiä siitä, minkälaisia asioita kannattaa ottaa huomioon. Siispä koostin tähän julkaisuun tärkeimmät seikat, jotka vaikuttavat kuvauksen hintaan ja auttavat oikean valokuvaajan löytämisessä.

Soita ja kysy lisää!